maandag 12 augustus 2013

zwarte galajurken trompet zeemeermin hoge hals v-hals veegborstel trein

zwarte galajurken trompet zeemeermin hoge hals v-hals veegborstel trein
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: een hoge nek, v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouw lengte: korte mouw
mouw type: t-shirt
versieringen: side draperen
stof: charmeuse
getoond kleur: zwart
ik kreeg mijn omnis trouwkleding online zo snel en het was alles wat ik had gedacht. ik nodig om het te krijgen veranderd om mijn vorm van het lichaam, maar ik ben heel blij. dit is eigenlijk de tweede jurk i besteld en ihad een klein probleem met het eerste, maar zodra ik gecontacteerd jullie over het probleem, het werd meteen opgelost. ik zal altijd terugkomen naar jongens want ik kan bijna garanderen dat het gaat worden perfect net zoals het beeld. hou je het licht in de doos! smil vrouwen goedkope mooie jurken online shop so much in love
thanks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten