woensdag 14 augustus 2013

chiffon galajurken a-lijn geliefde rechtbank trein geïnspireerd door lea michele

chiffon galajurken a-lijn geliefde rechtbank trein geïnspireerd door lea michele
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom trein: rechter trein
mouwlengte: mouwloos
versieringen: side draperen
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: oranje
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
celebrity style: alle celebrity stijlen
ik houd van deze avondjurk en wil om het te bestellen voor een bruiloft. ik zou graag een aangepaste pasvorm. mijn zegen te meten vloer zonder schoenen is 53 ". zal je had een paar centimeter bij het maken van de jurk? ik ben van plan op het dragen van schoenen die zijn 3 tot 5 cm hak lengte. ik wil niet dat de jurk te lang of te kort. dank bij voorbaat lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist. blauw chiffon galajurken met kristal schouder gj2013075 smil vrouwen goedkope mooie jurken online shop so much in love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten