woensdag 14 augustus 2013

trompet zeemeermin galajurken strapless lieverd kralen pick-up rok kant

trompet zeemeermin galajurken strapless lieverd kralen pick-up rok kant draperen silhouet: trompet zeemeermin hals: strapless, liefje taille: laten vallen zoom / trein: vloer-lengte mouwlengte: mouwloos versieringen: kralen, pick-up rok, kant draperen stof: taft, tule getoond kleur: zwart De jurk kwam perfect op tijd uit de orde, en precies zoals op de foto ... iets lungo.E 'echt mooi, net een beetje stropicciato.L' Ik deed kleermaker en ook vanuit dit oogpunt, alles ok ? het bijzondere is dat het kwam in een doos microscopische veel dat ik nauwelijks kon geloven dat mijn trouwjurk zou kunnen worden opgenomen in zo'n kleine ruimte! Trouwens geen douanerechten! Dus ik zeg dat waarde / UITSTEKENDE prijs. Ik heb zo veel negatieve recensies op deze site te lezen, maar ik zal zeggen "zien is geloven"! lange galajurk zeemeermin een schouder chiffon gj2013090 http://www.aimeblake.nl/galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten