woensdag 14 augustus 2013

a-lijn prinses ivoren galajurk strapless lieverd mouwloze kanten ruches

a-lijn prinses ivoren galajurk strapless lieverd mouwloze kanten ruches
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: tea-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kant, ruches
stof: kant, taft
getoond kleur: ivoor
bestelde ik deze galajurk in augustus en het duurde niet uiteindelijk uit te werken voor mij, maar ik moet zeggen dat ik was zeer aangenaam verrast door het gemak van omgaan met smil klantendienst voor rendement. hadden ze me foto's van de problemen met de jurk te nemen, e-mail de foto's, en gaf me vervolgens een volledige terugbetaling inclusief verzendkosten. al vertelde, ik bestelde de jurk minder dan een maand geleden ... en in slechts een maand was ik in staat om de jurk te ontvangen, uit te vinden wat ik nodig had om het terug, dan stuur het terug en krijgen een volledige terugbetaling! indrukwekkend. bedankt voor je hulp litb, zou ik er graag weer bij u bestellen. ik hou echt van de selectie van thee lengte jurken-het is moeilijk hen op andere plaatsen te vinden! vloerlengte witte galajurk met hoge kraag ruches aj2012063

Geen opmerkingen:

Een reactie posten