woensdag 14 augustus 2013

chiffon watermeloen galajurk strapless mouwloze kralen ruches plooien


chiffon watermeloen galajurk strapless mouwloze kralen ruches plooien
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, plooien
stof: chiffon
getoond kleur: watermeloen
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
ik gekozen voor de prachtige watermeloen prom dress. ik was laaiend enthousiast toen ik de jurk. ik was onder de indruk van de productie van de kleding en de fijne details die het had op de jurk. de jurk was absoluut perfect precies hetzelfde als de foto. ik was heel bang om te bestellen rechtstreeks van het internet. zijnde een eerste keer koper van het bedrijf was ik terughoudend om de jurk te bestellen. ik ben laaiend enthousiast bij de voltooiing van de jurk en mijn dochter vond het helemaal geweldig en het past haar als een handschoen. toen haar formele gebeurt in november zal ik bieden een aantal foto's om het te laten zien. watermeloen galajurk watermeloen chiffon draperen criss cross cpj201303 http://www.aimeblake.nl/tag/strapless-galajurk-lang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten