dinsdag 13 augustus 2013

chiffon champagne lange galajurken online korte mouw off-the-shoulder v-hals

chiffon champagne lange galajurken online korte mouw off-the-shoulder v-hals
silhouet: mantel column
hals: off-the-shoulder, v-hals
stof: chiffon champagne
zoom trein: lange jurk
mouw lengte: korte mouw
mouw type: cap
versieringen: beading, criss cross, split vooraan
lange galajurken online goedkope, verkoop lange galajurk grote maten
ik droeg deze jurk naar mijn scholen jaarlijkse missverkiezing en ik kreeg veel complimenten door de nacht. de jurk is professioneel gemaakt erg mooi, elegant en had geen toevoeging aanpassingen. ik plaatste een aangepaste volgorde dus het was gestructureerd om mij past als een tweede huid. ik moet zeggen smil jurken is een bijzondere plek, hoewel het duurde meer dan een maand om deze galajurken te krijgen was helemaal het wachten waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten