maandag 12 augustus 2013

zwarte galajurk met korte mouwen t-shirt vierkante knoppen draperen rushes

dit was zo'n mooie jurk. ik kocht deze voor mijn dochter's bruiloft en ik kreeg zo veel complimenten over het! ten eerste, het bestellen met smil jurken was makkelijk. ik bestelde mijn vaste grootte en het past perfect! het enige wat ik moest doen was om de zoom nemen omdat het zo heel lang.

de kleur die ik draag is de 'ink blue' en het was schitterend. de kleur kon niet mooier kunnen zijn. de bouw van de jurk was eerste klas. naden waren perfect, knoppen allen opgesteld perfect en de zorg genomen om ervoor te zorgen dat mijn jurk was perfect voor de grote dag was uitstekend!

ik wil smil jurken bedanken voor het maken van mijn speciale dag een om te onthouden en voor het maken van mij ziet er geweldig uit voor haar. en ik heb vooral bedankt voor het toevoegen van zakken om deze jurk zodat ik mijn kleenex kon dragen voor die gelukkige tranen. galajurken goedkope galakleding te koop galajurkjes online goedkoop | animiet.com

als iemand angsten over het bestellen van smil jurken, wierp ze opzij! neem je eerste stap om op zoek mooi voor uw speciale gelegenheid door het plaatsen van uw oder. geloof me als ik zeg, zal je geen spijt van krijgen voor een minuut.
zwarte jurken online, lange zwarte jurk open rug, korte zwarte jurkjes goedkoop
levertijd was zeer snel ook. ik plaatste mijn bestelling op 2/15/13 en de email dat het mij op 3/1/13 had verzonden, dus snel voor zo'n mooi goed gemaakt jurk.
veel dank voor de prachtige jurk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten