donderdag 15 augustus 2013

hemelsblauw galajurken juweel, spaghettibandjes mouwloze draperen sjerp lint plooien

hemelsblauw galajurken juweel, spaghettibandjes mouwloze draperen sjerp lint plooien
silhouet: mantel / kolom
hals: jewel, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen, sjerp / lint, plooien
stof: chiffon
riem stof: chiffon
getoond kleur: hemelsblauw
riem kleur: zilver smil jurken gala online
de jurk past perfect en ik bestelde een van de standaard maten. ik houd van de stof valt elegant en mijn kleurkeuze is zeer prachtig en in het oog springende. de bruiloft die ik droeg het ook, ik ontving veel reacties van gasten die de jurk bewonderen. het vakmanschap en het maken van ik kan niet fout. goede service, zeer aan te bevelen. mooie korte galajurken online shop,verkopen korte galajurkjes goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten