maandag 12 augustus 2013

satijnzilver galajurken online trompet zeemeermin scoop bandjes veegborstel trein

satijnzilver galajurken online trompet zeemeermin scoop bandjes veegborstel trein
stof: satijn zilver
silhouet: trompet zeemeermin
hals: scoop, riemen
versieringen: kralen, parel detaillering
zoom trein: veegborstel trein
mouwlengte: mouwloos
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door cannes filmfestival
seizoen: lente, herfst, winter
strapless jurk, lange strapless jurkjes online, zwart strapless jurken
ik houd van deze jurk. ik kocht het voor een 50ste verjaardag bal. ik bestelde maat, en ik zou een beetje korter te gaan bij het meten van de holle op de vloer. de jurk is langer dan de foto laat zien en met het treintje, wilt u misschien een slip te overwegen. ik bestelde het in het zwart en het kwam op tijd en passen perfect. met de parels het lijkt net zoals het beeld. dit is een bueatiful jurkje en goed gemaakt. ik heb een andere gelegenheid maart en ik ben het bestellen van een jurk voor mij en een voor mijn dochter en ik zal van nu af aan alleen om uit smil jurken. smil vrouwen goedkope mooie jurken online shop so much in love http://www.aimeblake.nl/tag/galajurken-a-lijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten