woensdag 14 augustus 2013

vloer-length parel roze strapless jurken lieverd kralen criss cross plooien

vloer-length parel roze strapless jurken lieverd kralen criss cross plooien
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, criss cross, plooien
stof: chiffon
getoond kleur: parel roze
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
deze jurk was over het algemeen geweldig! ik had de mijne op maat gemaakt en de details waren perfect en het was alles wat ik zocht, het was prachtig gemaakt en de kleur was wat ik wilde (champagne). Ik droeg dit bij mijn laatste jaar van school-bal en ik had veel complimenten over de jurk. Ik had een vriend van mij die is een naai persoon getoond en ze zei dat het was zeer goed gemaakt en was geschokt door de prijs omdat het zo goed dat ze dacht dat het was meer waard, met haar jarenlange ervaring. Het past goed en kwam perfect op tijd :) http://www.aimeblake.nl/tag/strapless-avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten