vrijdag 16 augustus 2013

mooie galakleding online a-lijn prinses schede kolom side draperen ruching


geweldige jurk ... ik heb blauwe inkt kleur besteld'' en'' ik heb het niet te meten. ik moet zeggen dat de jurk is echt goed gemaakt en is goed afgewerkt, alles 'binnen is een regiseno opgenomen met zijn elastische! ik was zeer tevreden met het product, maar de service is echt slecht. ik bestelde de 27/11 en ik heb 18/1 na een aantal e-mails van stress ... ik stuurde tal remail af waarom niet komen en ik ontving slechts een antwoord zeker een week na de eerste e-mail! raad als u een datum van het verstrijken van tussen de noten aan te geven wanneer u de baas te kopen, zelfs als de datum is erg vooruit (net als 3 maanden) ik beveel deze jurk in een donkere kleur, omdat de applicatie op de borst zijn heldere en lichte kleuren zou niet in mijn mening worden belicht ....koop het! mooie galakleding online a-lijn prinses schede kolom side draperen ruching http://www.animiet.com/cocktailkleding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten