woensdag 14 augustus 2013

huwelijksfeest chiffon zwarte jurken schede kolom strapless mouwloos mouwloze

huwelijksfeest chiffon zwarte jurken schede kolom strapless mouwloos mouwloze
silhouet: mantel column
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches
stof: chiffon
getoond kleur: zwart
gelegenheid: de formele avond, huwelijksfeest
ik zou willen zeggen dat ik was een beetje zenuwachtig bestellen van een bruidsmeisjes jurk ik had nog nooit in persoon gezien. ik was bezorgd over de kwaliteit, de grootte, de algehele look, en de levertijd. niets om ongerust over hier! ik was verbaasd door de kwaliteit van deze jurk! het is mooi, meer formele kijken dan het beeld. het was trouw aan grootte. ik koos voor de expideted scheepvaart waarvan ik dacht dat het geld waard was. de jurk ik gekocht heb mij en de klantenservice passen niet in om voor mij om een terugkeer te organiseren en restitutie is naadloos geweest, dank je! smil vrouwen goedkope mooie jurken online shop so much in love. mooie sexy jurken online,goedkope kleding verkoop,jurken outlet | aimeblake.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten