maandag 5 augustus 2013

a-lijn vierkante korte mouw lange chiffon avondjurk bruidsmeisje's jurk

ik bestelde dit als een bruidsmeisje's jurk in invory voor mijn zus en heb net een bestelling twee meer voor mijn andere bruidsmeisjes (ik dacht dat het zou een goed idee zijn om er een te bestellen eerst te controleren dat het was ok). de jurk is van zeer goede kwaliteit en de stof is mooi en mat (zoveel satijn is te glanzend en ziet er smakeloos). ik heb echter gemerkt dat het heel gemakkelijk kreukt.
als ik iets aboput deze jurk zou kunnen veranderen zou ik de rok een beetje smaller want het is een erg vol a-lijn te maken. ook is het erg lang! ik begrijp dat een paar extra centimeter te hakken, maar ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die niet zouden moeten krijgen deze jurk verkort. mooie sexy lange jurken online goedkoop,lange avondjurk winkel http://www.aimeblake.nl/avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten