maandag 5 augustus 2013

satijnen bruidsmeisje jurk a-lijn v-hals lange jurk online te koop

satijnen bruidsmeisje jurk a-lijn v-hals lange jurk online te koop. de kwaliteit van dit product is echt goed, zwaar materiaal en het ontwerp was precies wat ik had verwacht. ik was erg blij met het product. ik denk dat het bereik van de ontwerpen en stijlen op het terrein zag er erg goed en zou komen naar deze plaats voor anythong zoek naar gelegenheid te dragen.

echter, er was een £ 27 klant die wordt toegepast op deze post, waarin moest worden betaald toen het aankwam en de persoon die ik had afgezet met dit moest betalen. ik begrijp dat als je goed kijkt op de website (zoals we later deden) wordt in de toelichting dat er belastingen en invoerrechten te betalen kan worden genoemd, maar ik denk dat het zou beter zijn om op zijn minst een schatting van dat dit onder meer in de grote letters beschrijving in een grote en duidelijke manier zou zijn, zodat mensen hebben een meer geïnformeerde keuze. anders, het laat je gevoel een beetje bedrogen als het gaat, waardoor je overwegen niet kopen van de site opnieuw. goedkope avondjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten