dinsdag 13 augustus 2013

hoge hals gala jurken trompet zeemeermin rechter trein rechter trein kralen kristal detaillering

hoge hals gala jurken trompet zeemeermin rechter trein rechter trein kralen kristal detaillering
silhouet: trompet zeemeermin
hals: een hoge nek
stof: chiffon zwart
zoom trein: rechter trein
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, draperen
ik kocht deze jurk een paar maanden geleden na eying het al geruime tijd. ik heb nog nooit teleurgesteld met een smil jurken galajurken geweest en deze keer was geen uitzondering - deze jurk is geweldig. ik had de trein geknipt want ik ben vrij klein en ik kijk over het algemeen jong in lange jurken, maar het ziet er geweldig. ik droeg het naar mijn vriendje's 21 en ontving vele complimenten. ik beveel deze jurk aan iedereen die op zoek om het te kopen - u zult niet teleurgesteld worden. zeker een van mijn favoriete jurken te dragen en nu heb ik proberen te vinden gelegenheden om het te dragen. goedkope online galajurken shop,galajurken kopen bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten