woensdag 14 augustus 2013

charmeuse trompet zeemeermin avond jurk v-hals veegborstel trein

charmeuse trompet zeemeermin avond jurk v-hals veegborstel trein
bestelde ik deze jurk in champagne voor een prijsuitreiking. de jurk aangekomen in twee weken. bestelde ik op basis van mijn metingen en was verbaasd dat de jurk nog moesten worden verhuurd. er was genoeg allowence in de naden, maar ik zal het bestellen jurken meerdere formaten in de toekomst te zorgen voor de jurk hoeft alleen te worden veranderd (in tegenstelling tot slaakte toen veranderd). zelfs de naaister commentaar geleverd op de kwaliteit en constructie van de jurk. ik zal zeker bestellen bij smil jurken weer. ik kreeg complimenten over mijn jurk al avond en werd gefotografeerd voor het evenement 'best geklede' lijst.
goedkope avondjurken online shop
ik hou echt van deze jurk, en normaal gesproken zou niet gaan voor iets zo eenvoudig. maar dit jaar ik denk dat ik wil iets anders proberen. ik ben gewoon benieuwd of dit geschikt is voor een militaire bal zal zijn? ook is er een manier om een ​​beetje embilishment addeded om de jurk te hebben? http://www.animiet.com/tag/a-ijn-galajurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten