donderdag 15 augustus 2013

trumpet mermaid strapless galajurken satin dark navy sweep brush train sleeveless

trompet zeemeermin strapless satijnen galajurken dark navy veegborstel trein mouwloze
stof: satijn dark navy
silhouet: trompet zeemeermin
hals: strapless
versieringen: beading
zoom trein: veegborstel trein
mouwlengte: mouwloos
ik ben erg blij met deze prachtige jurk. http://www.animiet.com/tag/chiffon-galajurken i geleverde mijn metingen en het past mij perfect. de jurk is zeer goed gebouwd. ik zal het dragen als de moeder van de bruid jurk op aanstaande huwelijk van mijn dochter. sindsdien heb ik bestelde een bolero jasje van smil jurken te dragen met de jurk aan de kerk. kijken uit naar het binnenkort. strapless jurk, lange strapless jurkjes online, zwart strapless jurken 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten