vrijdag 16 augustus 2013

kant taft a-lijn geliefde korte avondjurk geïnspireerd door rumer willis

kant taft a-lijn geliefde korte avondjurk geïnspireerd door rumer willis
zopas mijn jurk vandaag! ik bestelde het in het zwart voor mijn man de mariene korpsen bal in november. besteld 26 augustus en kwam 12 september - als de email vermeld. ik ben erg blij met de pasvorm van de jurk. het lijfje heeft een ingebouwde beha en de rits is gemakkelijk te zip. het naar beneden gaat ver genoeg dat ik in staat ben om de stap naar de avondjurk en trek het omhoog, in plaats van het overhead trekken. ik gebruikte aangepaste metingen - 35in, 26in, 36in, en holle op de vloer 55in. (34b en 5ft 7in als dat helpt!) de jurk onderlaag is thee lengte, maar de kant gaat helemaal tot aan de grond, die ik niet erg want ik ben het bijwonen van een formele gebeurtenis. ik vind dat het perfect is met 2 inch hakken. de materialen zijn zeer stevig en voelt een hoge kwaliteit. i love it en kan niet wachten om het te slijten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten