donderdag 15 augustus 2013

Trompet zeemeermin strapless vegen borstel trein satijnen avondjurk geïnspireerd door Lisa Rinna bij Oscar

nitially ik was erg terughoudend om te kopen van deze website, want ik was niet vertrouwd met de service. i vervolgens groeide bezorgd want het was lang nemen, en ik kon de klantenservice niet bellen omdat er geen telefonisch contact informatie op de website .. de bestelling nam meer dan vier weken aan te komen. ik had me niet gerealiseerd dat de trompet zeemeermin jurk was gemaakt per bestelling, vandaar de vertraging.

toen ik de jurk, het overtrof al mijn verwachtingen in termen van schoonheid en kwaliteit. deze jurk is mooi, de kleur is precies aan de op de website beeld, de beading details zijn eenvoudig maar toch zeer elegant en goed ontworpen .. het vakmanschap is voortreffelijk. er is een mooie voering en de trein is de perfecte lengte. de voorzijde lijfje heeft een ingebouwde beha met een discrete, maar werkelijke beha riem om de jurk te houden. ik zou sterk aanbevelen de aankoop van een jurken online voor een speciale gelegenheid van deze site, maar zich bewust zijn van de tijd die het kost om de jurk te maken bij het bestellen en wees voorzichtig met maatvoering. ik bestelde een amerikaanse maat 10, maar het was ongeveer 8 centimeter te klein door de top van de baklijn rits.

ik ben in het proces van de terugkeer van de jurk tot mijn grote teleurstelling, omdat ik houd van het. als ik meer tijd om te wachten voor een nieuwe had, zou ik graag hebben gewacht voor een groter formaat, want het is zooo mooi. Trompet zeemeermin strapless vegen borstel trein satijnen avondjurk geïnspireerd door Lisa Rinna bij Oscar algemeen: ik geef deze dienst een "uitstekend" waardering vanwege de uitzonderlijke kwaliteit .. zwarte jurken online, lange zwarte jurk open rug, korte zwarte jurkjes goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten