zondag 23 augustus 2015

galajurken sweetheart chiffon ivoor vegen / borstel trein

galajurken sweetheart chiffon ivoor vegen / borstel trein trend collecties: glitter & shine
seizoen: de zomer
stof: chiffon
silhouet: schede / kolom
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
ingebouwde beha: ja
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
terug details: rits
getoond kleur: ivoor
hals: sweetheart
taille: natuurlijke
notities: kralen kleur zal zijn zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u bestelt
volledig gevoerd: ja
speciale productcategorie: grote maten, petite
nettogewicht: 2kg
mouwlengte: mouwen
uitbenen: ja
zoom / trein: vegen / borstel trein
gewicht: 2.48kg
groot product, precies zoals getoond, zeer snel geleverd zal opnieuw winkelen met lightinthebox. great customer service reactie. deze jurk kwam net zoals geadverteerd; mooi en goed gemaakt. ik moest het hebben omsingeld en meegenomen in vinden op de top, maar het is alleen omdat mijn metingen zijn ergens tussen twee maten. ik kan niet wachten om het te dragen! dit is een zeer goed gemaakt jurk met een zeer gedetailleerde top. ziet er geweldig uit! maar het gewoon fit me onhandig. het was alsof de banden was veel te dicht bij elkaar gemaakt (in de buurt van de nek), dus het keek raar op. ik ontving deze jurk vandaag. de aanleiding is voor de marine corps ball. ik probeerde het op, het past goed in de taille. echter, de buste en lengte moeten worden veranderd voor mij perfect. ik zou zeker zorg ervoor om jezelf te meten alvorens te beslissen over welke maat te bestellen. de jurk is mooi aan en ziet er zeer goed gemaakt. anders dan het hebben van een aantal problemen met usps verliezen voor twee dagen, ik had geen andere problemen. ik zou het zeker aanraden het te bestellen van hier en zou zo weer doen. zeer mooie jurk. om op maat te maken met de eigen metingen en het paste heel goed. ik neem aan dat op maat te maken jurk zal langere tijd aan te komen nemen, maar het was een snelle levering. ik ben erg blij met de service en zal niet aarzelen om vanaf litb again.gown is prachtig. ik aangepaste mijn maat. de jurk fit prefect inclusief de lengte. ik hou van het bestellen van licht in de doos. zijn nu te bestellen meer dan twee jaar en zal blijven om te bestellen. de kwaliteit van de toga's zijn geweldig allemaal volledig gevoerd. http://galajurken.wepje.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten