dinsdag 27 augustus 2013

doek stretch satijn galajurk een schouder liefje sweep brush sleep mouwloos


ingebouwde bh: ja
volledig gevoerd: ja
seizoen: voorjaar, zomer, val, winter
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, misses
celebrity-stijl: alle celebrity-stijlen, geïnspireerd door filmfestival van venetië
netto gewicht: 1,5 kg
afgebeelde kleur: wit
silhouet: schede / kolom
hemline/trein: sweep / brush sleep
terug details: rits
stof: doek, stretch satijn
verzendgewicht: 1,98 kg
baleinen: ja
taille: imperium
hals: een schouder, liefje
kans: schoolfeest, formele avond, military ball
mouwlengte: mouwloos
verfraaiing: kralen, kriskras, ruched, voorkant split
VAN: SMIL galajurken kopen bestellen

ik bestelde deze jurk te dragen aan een goed doel bal. het kwam sneller dan ik gedacht had en in uitstekende staat. ik had de jurk op maat gemaakt zoals ik ben vrij lang en dun en vinden het moeilijk om iets aan me past. ik volgde de 'hoe te meten' richtingen en koos voor een 'best of three', gebruikte ik ook een educated guess over de stijl van de jurk en wat de metingen zou moeten zijn om me goed passen. toen ik de jurk op en rits het op het paste perfect. het voelde niet alsof het zou vallen of dat ik zou hebben om het herschikken helemaal tijdens de nacht. het enige negatieve is dat de trein is waarschijnlijk te lang voor mij en ik zou zorgen maken over mensen die op het of mijn eigen onhandige zelf struikelen over. al met al ben ik erg blij met de jurk en zal zeker bestellen van smil in de toekomst! http://www.aimeblake.nl/galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten