zaterdag 1 juni 2013

Trein gala jurk Ruby chiffon zeemeermin een schouder Formele Avond


Trein gala jurk Ruby chiffon zeemeermin een schouder Formele Avond
Ik woon in noordelijke Alberta Canada en Ik verwezen deze jurk voor mijn zusters bruiloft! De kleur die je ziet is de watermeloen en Ik verwezen het aangepaste formaten. Ik ben 5'7 "ik doorgaans draag een maat twoish, maar ik dacht dat het zou alleen maar beter zijn om aangepaste measrements krijgen. De quaity van het materiaal is zeer Nive en het stiksel is goed verborgen, is er een" BH-band "die je clatch op in te jurk, die is erg leuk! het werd verscheept de 4, maar uitgesteld tot het 7e en het kwam de 10 dus dat is helemaal niet slecht! ik betaalde ongeveer $ 61,00 van Fed Ex. de enige klacht is dat de voorkant van de jurk is niet lang genoeg voor geneest, het is gewoon touchs de grond, dus als ik kon zou ik mijn lengte vervalst! en het stukje materiaal zie je het plakken van een kleine vakantie weg is dat het een beetje meer zou hebben draged aan de voorkant uit rechts waar de schouder riem voldoet aan de rug, ik denk dat is gewoon extra materiaal, dat niet een groot probleem want ik kan maar tast dat het Anders dan dat het allemaal goed was, en de bruid is er erg blij mee!
Silhouet: trompet / zeemeermin
Hals: Een schouder
Taille: Natuurlijk
Zoom / Trein: Sweep / Brush Train
Mouwlengte: mouwen
Versieringen: Side Draping
Stof: Ruby chiffon
Gelegenheid: Schoolfeest, Formele Avond, Military Ball
Celebrity Style: Alle Celebrity Stijlen
Seizoen: Lente, Herfst, Winter
SMIL Trein gala jurk online Ruby chiffon zeemeermin een schouder Formele Avond. lange goedkope feestjurken online bestellen feestjurk site nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten