woensdag 5 juni 2013

zilver chiffon galajurk online juweel hals cocktail party homecoming

zilver chiffon galajurk online juweel hals cocktail party homecoming
Ik kocht deze jurk in koningsblauw en het is prachtig. de kleur ziet er prachtig met de zilveren kralen en de pasvorm is vleiend. de jurk is ook zeer goed gemaakt en de stof is zeer goede kwaliteit. Ik ben zo blij met mijn bestelling! bestelde ik voor het eerst op deze site. de jurk aangekomen in het beloofde tijdstip en passen perfect. Ik gebruikte de metingen verstrekt en heeft de perfecte pasvorm niet doen en het was prima. goed gemaakt, compleet gevoerd. zich ervan bewust dat de invoer en plichten en kan toevoegen aan een andere $ 50.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: jewel
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: zilver
gelegenheid: cocktail party, homecoming
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL Galajurk online bestellen http://galajurkjes.weblinker.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten