vrijdag 31 mei 2013

riemen scoop korte satijnen galajurkjes zwart witte versiering cocktail party

riemen scoop korte satijnen galajurkjes zwart witte versiering cocktail party
ja, het is middernacht ik net geopend mijn 1e lib order verwacht te zijn de teleurgesteld en ongelooflijk ik ben niet! i aandeel omdat dit prachtige zwart en ivoor schede, die ik besteld in de aangepaste dimensionering, is fantastisch! Ik zal zeker terug komen later en plaatsen foto's. maar degenen onder u die gerust ... pauze niet meer. de stof is rijk en gewichtig, ik ben een grote vrouw 5'11 en de aangepaste metingen zijn plek op .. het midden gedeelte vereist slechts een beetje wiebelen maar ik heb ook gewoon aten en ik voel me behoorlijk gevuld, maar dit jurk is prachtig.
silhouet: mantel / kolom
hals: scoop, riemen
taille: natuurlijke
zoom / trein: tea-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: draperen
stof: zwart satijn
bekleding kleur: wit
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
trend: little black dress
riemen scoop korte satijnen galajurkjes zwart witte versiering cocktail party. mooie Korte galajurken online shop goedkoop galajurken site nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten