dinsdag 11 juni 2013

schede ivoor chiffon galajurk kralen een schouder vloer-length side draperen draperen

schede ivoor chiffon galajurk kralen een schouder vloer-length side draperen draperen
Ik weet dat dit niet een beoordeling, maar ik was gewoon benieuwd of iemand kon helpen. ik ben binnenkort te bestellen van deze jurk voor mijn dochters prom en ik ben onzeker over wat schaduw van blauw wordt weergegeven in het hoofdbeeld want er zijn veel voorbeelden! blauw, groen blauw, lichtblauw etc. kan iemand please help?
silhouet: mantel / kolom
hals: een schouder
stof: ivoor chiffon
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, side draperen
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn design, kralen kleur zal worden zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling. VAN: SMIL galajurken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten