dinsdag 18 juni 2013

chiffon satijnen avondjurk schede half sleeve v-hals veegborstel trein

chiffon satijnen avondjurk schede half sleeve v-hals veegborstel trein. i love this dress! het is precies wat ik dacht dat het zou gaan worden. Ik ben groot gepakt en 5'2, maar de snit van de jurk is perfect voor grote kapotte mensen zoals ik. het is een tikkeltje lang op mij en ik heb om het te krijgen ingeklemd, maar het voelt en ziet er zo geweldig. plus het pakket kwam op tijd en er was geen wachttijden. de kleur was precies wat ik dacht dat het zou gaan worden en nu kan ik mooi en bescheiden worden gekleed bij bruiloft van mijn zus. thanks so much!
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: half mouw
mouw type: t-shirt
versieringen: draperen, side draperen, kristal broche
stof: chiffon
getoond kleur: druif
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
http://avondjurken.linkwiki.nl/
http://mooie-avondjurken.expertpagina.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten