donderdag 13 juni 2013

zwart chiffon a-lijn galajurk online shop lage v-hals kralen zwart

zwart chiffon a-lijn galajurk online shop lage v-hals kralen zwart
deze jurk is prachtig. het maakt me voel (en kijken) als een filmster! ik kan niet wachten om dit te dragen aan de avondkledingzaak ik gepland om te wonen. Ik was verbaasd over de kwaliteit van de jurk, het is zeer goed gemaakt. ik draag over het algemeen tussen een maat 8 en maat 10, bestelde ik de maat 10 en het past als ik had het op maat gemaakt. het verbergt mijn kleine darm dat is precies wat ik zocht lol. i love it
silhouet: a-lijn
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, plooien, draperen
stof: chiffon
getoond kleur: wit, zwart
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, rechthoek
gelegenheid: prom, avond
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
SMIL galajurk online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten