woensdag 5 juni 2013

ruby taft Galajurken a-lijn scoop asymmetrische lange prinses mouwloos

ruby taft Galajurken a-lijn scoop asymmetrische lange prinses mouwloos
Ik was helemaal in shock op hoe snel mijn jurk aangekomen, zelfs nadat ik ging vooruit en gebruikte mijn eigen metingen ... de bordeaux is om te sterven voor en het op maat is goddelijk. Ik kan niet wachten om deze jurk te dragen. Ik ben 100% tevreden met zowel de jurk en met licht in de doos. Ik zal zeker gebruik van dit bedrijf weer. ik zal een foto in februari posten toen ik draag de jurk voor mijn herbevestiging.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: scoop
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte, asymmetrische
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kristal detaillering, pick-up rok, kant draperen, ruching
stof: taf
getoond kleur: robijn
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
SMIL Goedkope Galajurken online http://galajurkjes.weblinker.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten