maandag 3 juni 2013

fuchsia chiffon Galajurken lange mouw a-lijn v-hals empire rechtbank trein

fuchsia chiffon Galajurken lange mouw a-lijn v-hals empire rechtbank trein
hallo, ik houd van de jurk. het is gemaakt zeer goed het ziet er net als de foto. dit is de beste die jurk die ik heb besteld uit het buitenland tot nu toe. Ik moest naar de lengte gesneden bc de trein was bruidsjurk lang en sluit de top gebied, omdat ik ben topzwaar maar dat waren mijn persoonlijke keuze
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
stof: fuchsia chiffon
zoom / trein: trein rechter
Mouwlengte: lange mouw
mouw type: illusie
versieringen: kralen, kristal detaillering, draperen, side draperen
getoond kleur: fuchsia
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
SMIL galajurkenSMIL Mooie galajurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten