dinsdag 11 juni 2013

klaver chiffon Galajurken online kralen kap hals kant draperen mouwloze

klaver chiffon Galajurken online kralen kap hals kant draperen mouwloze
Ik heb de Galajurken gekocht voor mijn pron en ik was erg blij mee. ze zijn gewoon geweldig en servise verstrekt door persun personeel was ook geweldig. snelle levering zoals ik wilde. we zijn blij dat je het dress.and ik vraag me af als je wat foto's van je kan sturen in onze kleding aan info@smilwedding.nl. we \ 'll dankbaar voor uw vriendelijke reactie. een mooie dag verder.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: cowl
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: klaver
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL Galajurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten