dinsdag 18 juni 2013

a-lijn scoop vloer-length satijnen avondjurk met een wrap

a-lijn scoop vloer-length satijnen avondjurk met een wrap
Ik ben al op zoek naar de perfecte moeder van de bruid jurk voor maanden. in feite kocht ik 2 uit andere winkels als "backups". Maar toen ik zag deze jurk, ik wist dat het was perfect. Ik bestelde het onmiddellijk uit mijn iphone omdat ik vond het zo leuk. goed, kwam de jurk. kleuren van mijn dochter op haar bruiloft zijn oranje en bruin! Ik bestelde de jurk in bruin. ik houd het zo veel en nu kan ik niet wachten tot de bruiloft op 1 september 2013. licht in de box heeft zulke grote deals. Ik zag dit exact dezelfde jurk op een high-end winkel voor $ 695 en dat was gewoon te veel! Ik kreeg het van het licht in de doos voor een fractie van die kosten. ik houd van licht in de doos. judy byrd. SMIL korte jurken goedkoop
Goedkope Avondjurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten