maandag 17 juni 2013

vloer-length schede rode galajurk ruches lieverd draperen gemorst vooraan

vloer-length schede rode galajurk ruches lieverd draperen gemorst vooraan
Ik ben erg blij met deze Galajurken ik dacht dat voor de prijs als het dosis niet werkt, dan who cares! goed zijn gaan werken! de kleur was juist de grootte was goed en het past geweldig ik kan niet wachten om te feesten in het .. Ik was niet zeker hoe lang het zou duren concidering ik woon in bc het was zo snel slechts 16 dagen zou ik vanaf hier weer orde :)
silhouet: mantel / kolom
hals: sweetheart
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches / geplooid, draperen, gemorste vooraan
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: rood, wit, dark navy, royal blauw, groen, paars
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, rechthoek, peer
gelegenheid: prom, avond
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
galajurkjes online kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten