zaterdag 8 juni 2013

chiffon watermeloen Galajurken Grote maten korte a-lijn riemen mouwloze

chiffon watermeloen Galajurken Grote maten korte a-lijn riemen mouwloze
de jurk is beter dan wat ik had verwacht. Ik ben een beetje verbaasd toen ik het kreeg. het blijkt dat niet meer hoop niet te houden voor het, dan zal je niet teleurstellen, zelfs het zal u verrassen. deze jurk is prachtig! ik wilde iets zomers. ik houd van de open rug! Ik kocht de fuchsia ene. zeer leuke en onverwachte detail! de pasvorm is normaal. de jurk is zeer goed gemaakt en gestructureerd.
silhouet: a-lijn
hals: bandjes
versieringen: bloem (en), ruches, kant draperen, ruching
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon watermeloen
gelegenheid: cocktail party, homecoming, huwelijksfeest
seizoen: lente, zomer, herfst
SMIL Jurken Grote Maten online
http://galajurken.loggy.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten