donderdag 6 juni 2013

goedkope galajurk online parel roze chiffon bandjes kralen draperen pailletten

goedkope galajurk online parel roze chiffon bandjes kralen draperen pailletten
mijn Galajurken is perfect elke gelegenheid! Ik kocht het met mijn aangepaste grootte en het echt past. Ik bestelde een koninklijke blauwe en de kleur is bijna zoals ik verwacht, zo aardig. deze jurk is prachtig! mooie jurk. de lengte is geschikt. hoewel een beetje strak op de taille, maar dat doesn \ 't uit. Ik krijg veel complimenten over het.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: bandjes
versieringen: beading, draperen, pailletten
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: parel roze chiffon
seizoen: lente, zomer, herfst
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
SMIL goedkope galajurken
http://galajurkjes.weblinker.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten