dinsdag 18 juni 2013

lavendel Galajurken off-the-shoulder spaghettibandjes met een-lijn side draperen tiers

lavendel Galajurken off-the-shoulder spaghettibandjes met een-lijn side draperen tiers
geweldige jurk, zo blij ik besloot om het te bestellen van hier. de dimensionering was perfect, de kleur is geweldig. Ik ben erg blij met de snelheid waarmee het werd hier in en hoe goed het verscheept. deze jurk perfect zal zijn voor de bruiloft ik ben het bijwonen of een andere zomer-functie krijg ik de kans om te kleden voor. ik kan niet wachten om het te dragen!
silhouet: a-lijn
hals: off-the-shoulder, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: asymmetrisch, sweep / borstel trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, kant draperen, tiers
stof: chiffon
getoond kleur: lavendel
gelegenheid: cocktail party, homecoming, prom
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door oscar
SMIL Goedkope Galajurken
http://avondjurken.startje.com/gids/236326/korte-avondjurken-goedkoop.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten