maandag 3 juni 2013

satijnen galajurk a-lijn kralen hoge hals vloer-length zilveren organza prinses

satijnen galajurk a-lijn kralen hoge hals vloer-length zilveren organza prinses
bestelde ik deze jurk en was een beetje sceptisch over de vraag of het product zou zijn zo goede kwaliteit als het eruit zag op de foto. Ik had het op maat gemaakt en alles wat ik moest doen was meten mezelf en in de dozen te vullen. de mededeling van het bedrijf was goed en de jurk arriveerde naar behoren. het is mooi, net als de foto en het past als een handschoen. Ik wou dat ik had een ander excuus om een ​​prachtige jurk te kopen van
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een hoge nek
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, split vooraan, plooien
stof: organza, satijn
getoond kleur: zilver
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter
verkoop lange Galajurk grote maten. sexy en mooie korte galajurken online te verkopen | Galajurken.jouwweb.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten