zaterdag 8 juni 2013

witte chiffon Galajurken juweel mouwloze a-lijn prinses kristal detaillering

witte chiffon Galajurken juweel mouwloze a-lijn prinses kristal detaillering
mijn Galajurken is perfect elke gelegenheid! Ik kocht het met mijn aangepaste grootte en het echt past. Ik bestelde een koninklijke blauwe en de kleur is bijna zoals ik verwacht, zo aardig. deze jurk is prachtig! pretty pretty pretty pretty kleden. de lengte is geschikt. hoewel een beetje strak op de taille, maar dat doesn \ 't uit. Ik krijg veel complimenten over het.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: jewel
versieringen: kralen, kristal detaillering, draperen, ruching
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: witte chiffon
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in grote maten en aangepaste formaten vanwege zijn design, kralen kleur zal worden zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
collecties: lente 2013, prom 2013
sweetheart galajurk chiffon vloer-lengte strapless mouwloze GJ2013092
http://galajurken-2013.blogse.nl/log/ruby-taft-galajurken-zeemeermin-een-schouder.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten