donderdag 6 juni 2013

witte tule korte Galajurken lieverd a-lijn baljurk cocktail party

witte tule korte Galajurken lieverd a-lijn baljurk cocktail party
de korte tule Galajurken kwam heel snel, die was mooi en was in goede staat. het ziet er ook geweldig en paste de kleuren ik wilde. Maar toen ik probeerde het op, de rug gaapte, omdat ik probeerde om het te passen mijn borst te maken. ook al werd gemaakt om mijn maten, omdat het gevraagd om geen cupmaat, aangenomen dat de meeste van mijn buste meting was aan de voorzijde in plaats van mijn rug. Als je net als ik en hebben een kleine cupmaat, maar grotere terug verminderen de metingen van 1 of 2 centimeter te compenseren. anders dan dat de jurk was prachtig.
silhouet: a-lijn, baljurk
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, draperen
stof: satijn, tule
getoond kleur: wit
gelegenheid: cocktail party, homecoming, sweet 16
SMIL Goedkope Galajurken online shop
http://galajurken-2013.blogse.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten