zaterdag 1 juni 2013

kant satijn mantel scoop korte cocktail jurk little black dress lengte mouw


kant satijn mantel scoop korte cocktail jurk little black dress lengte mouw
heb mijn jurk vandaag. besteld voor mijn aanstaande verjaardag diner in december. Ik ben erg blij met de pasvorm. Ik bestelde een maat 16w - Ik ben meestal een 16 en het past goed kon een tikkeltje losser zijn. algemeen, blij mee en zal opnieuw bestellen. Ik moet echter zeggen dat ik zeer geschokt was dat ik moest betalen een extra $ 68 tot de ups man voor de dienst kosten. Ik wou dat ik van tevoren had geweten dat er zou gaan om deze beschuldiging te zijn. het gaat niet om mij te stoppen van het opnieuw te bestellen hoor. dank je wel.
silhouet: mantel / kolom
hals: scoop
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
mouw lengte: 3/4 lengte mouw
mouw type: bel
versieringen: kant
stof: kant, satijn
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door tv sterren
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: little black dress
SMIL  Lange Galajurken online 2013 cocktailjurken online bestellen cocktailjurken site nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten