zondag 16 juni 2013

chiffon tule lime groene galajurk halster vloer-length kralen ruches plooien

chiffon tule lime groene galajurk halster vloer-length kralen ruches plooien
Ik bestelde dit Galajurken op de 9 januari en het kwam op de 26e. ik kon niet geloven hoe snel het kwam. de jurk zelf is mooi. Ik heb het in regentschap hoop dat het dezelfde kleur als de jurk op het model op de eerste foto zou zijn, maar dat was het niet. Ik weet het niet erg want het is een mooie kleur. iedereen die heeft gezien mijn jurk is verliefd geworden op het net als ik.
silhouet: mantel / kolom
hals: halter
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, plooien
stof: chiffon, tule
getoond kleur: lime green
seizoen: lente, zomer, herfst
notes: we vinden het jammer dat deze jurk is niet beschikbaar in aangepaste formaten vanwege zijn design, kralen zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de jurk
a-lijn een schouder groen kristal chiffon bud groene Galajurken 2013 GJ2013047
http://galajurk-online.blogspot.com/2013/06/chiffon-wit-galajurk-kralen-een.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten