woensdag 22 mei 2013

zwart satijnen pailletten jurk met lange mouwen kant draperen pailletten

zwart satijnen pailletten jurk met lange mouwen kant draperen pailletten
stretch satijn schede kolom v-hals korte mini pailletten jurk geïnspireerd door Kate Middleton. Ik hou van deze pailletten jurk. Ik droeg het aan mijn dochter is allemaal zwarte kleding bling baby shower. het feest was over de top en de pailletten jurk was perfect. Ik ben 5'8 en bestelde maat 10. Ik wilde dat het past als het beeld, dus ik had veranderd om de super mini als de foto! Ik zou dit sterk aanbevelen Pailletten Jurk! als je genoeg tijd voor uw evenement kunt u zich geen zorgen te maken over de tijdsdruk in de aflevering.
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: lange mouw
mouw type: bisschop
versieringen: side draperen, pailletten
stof: stretch satijn
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
celebrity style: alle celebrity stijlen
pailletten jurk Goedkoop online, jurken ontmoet pailletten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten