zaterdag 25 mei 2013

Gorgeous PU Shopping Casual Top draagtas schoudertas

Gorgeous PU Shopping / Casual Top draagtas / schoudertas (meer kleuren)
Hield van de kleur, mooie voering. Ik kocht dit een cadeautje voor mijn nichtje en ze houdt het gewoon. Uit het beeld dat ik dacht dat de onderste band was een lange schouderband, maar het is een band om de diepte van de tas te korten. Dat viel me tegen, maar mijn nichtje houdt het zo goed gedaan.
Prachtige legering huwelijk bruids tiara / hoofddeksel
mooie tiara.very sparkly .. midden is niet zo sprankelend weet niet wat het is ...? al met al geweldig, goede prijs too.quick levertijd 5 dagen om uk £ 12,00 payement de douane (op alle bestellingen), moet worden beschouwd too.all in alle moeite it.Thank, smil ...
Wij verkopen goedkope lange galajurken online.50% korting sales.We zorgen voor de lange Galajurk Grote maten diensten op maat online, lente, zomer, herfst, winter. U kunt ervoor kiezen uw kleur en stof, na de keuze van de stijl in smilwedding.nl, het is gratis. Aarzel niet, neem dan contact met ons op. info@smilwedding.nl SMIL Galajurken online http://avondjurk2013.favos.nl/

1 opmerking:

  1. Ik kocht deze in rood. Het past als een handschoen en is prachtig op. Het ziet eruit als een diepe wijn in het beeld, maar in het echte leven is het meer van een kersenrood. Blij met deze aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen