woensdag 22 mei 2013

tule strapless jurk a-lijn strapless stretch satijn vloer-lengte

tule strapless jurk a-lijn strapless stretch satijn vloer-lengte
ik ontving mijn strapless jurk en schoenen en andere accessoires van vandaag en ik ben zo onder de indruk van de kwaliteit en afwerking. Ik had de jurk op maat gemaakt om de metingen en het past perfect! Ik ben moeder van de bruidegom in juni en ik kocht de jurk in het zwart en het is prachtig. deze jurk waarschijnlijk ziet er prachtig in elke kleur (zou een prachtige trouwjurk te zijn!), maar in het zwart ik vind het ziet er zeer verfijnd en elegant, perfect voor een volwassen vrouw. Ik kocht ook een zwarte textiel binnenwerk sjaal die perfect geschikt is voor de jurk, evenals de satijnen stiletto pompen in blackl. de kleding en de schoenen zijn zeer, zeer comfortabel, verrassend voor formele slijtage. het vakmanschap op de strapless jurk en de schoenen is top en ik heb gewerkt in de mode-industrie al jaren. het ook duurde slechts ongeveer 4 weken te leveren aan Canada. de plicht was hoog, maar gezien er is geen belasting, mijn aankopen waren de moeite waard. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker weer kopen van SMIL! dank je wel! strapless jurk, lange strapless jurkjes online, zwart strapless jurken SMIL Goedkope Avondjurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten