dinsdag 28 mei 2013

backless gala jurk a-lijn prinses v-hals vloer-lengte

backless gala jurk a-lijn prinses v-hals vloer-lengte
Ik kocht een gele, backless gala jurk van "licht in het vakje" ongeveer 2 weken geleden en ik was zo enthousiast voor zijn komst! maar als het cameit niet paste mij omdat ik vergat dat de vk en de vs hebben twee totaal verschillende kledingmaten. de stof was mooi en comfortabel en perfect voor een dagje uit op het strand zou zijn! i deffinatley sterk aanbevelen de jurk voor een ander meisje - maar vergeet niet uw maat!
Ik kocht 2 van deze gala jurken. (blauw en rood) ik was erg blij toen ik ze voor het eerst geopend, maar toen ik probeerde ze op, was teleurgesteld met de maatvoering. het was "one size fits all". ik ben 10-12 (Australische sizing) gala jurken zijn een zeer nauwe pasvorm, met geen ruimte om te bewegen op de top. ik ben ze te houden, maar voorzichtig zullen zijn in de toekomst als ik zie dat soort maatvoering.
http://galajurken.site-nl.nl/
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: criss cross
stof: chiffon
getoond kleur: het blozen roze
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: de formele avond, huwelijksfeest
seizoen: lente, zomer, herfst, winter SMIL Goedkope Galajurken online shop

1 opmerking:

  1. Nou ik kon niet meer gelukkiger zijn met dit overhemd het is gewoon zo heel schattig I LOVE IT zijn Als je gaat om dit overhemd te kopen en je bent rondborstige betekent grote borsten dan zorg ervoor dat je naar twee maten. Ik ziet er dus erg stijlvol ook, de kleur is gebroken wit, die is prima met mij.

    BeantwoordenVerwijderen