dinsdag 21 mei 2013

strapless gala jurk ivoor organza appliques sjerpen linten

strapless gala jurk ivoor organza appliques sjerpen linten
baljurk strapless vloer-length satijnen tule gala jurk. Ik hield echt hou van hoe het gala jurk ziet er op het model. ik houd van de kant die onder de taille stroomt, de chiffon vallen halverwege en de gekrompen materiaal. ik kan zien 3 verschillende materialen allemaal mooi in elkaar gezet. maar hoe komt het beeld dat daisy zetten van haar gala jurk, niet de kant niet vallen onder de taille? de chiffon is veel te lang en er is niet genoeg cimped materiaal? Ik maak me zorgen als ik deze jurk bestellen, zal het materiaal of gala jurk niet kijken iets liike de jurk gemaakt voor het model om te dragen.
stof: ivoor organza
silhouet: baljurk
hals: strapless
versieringen: appliques, sjerpen / linten, boog (s), tiers
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stijl: klassiek en tijdloos
trouwlocaties: kerk, tuin / outdoor, hal
trendcollecties: trouwjurken in kleur
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
Goedkope Gala jurk online shop, Verkoop Galajurken online bestellen. Strapless gala jurk Ivory Organza Appliques Sashes Ribbons


Geen opmerkingen:

Een reactie posten