vrijdag 31 mei 2013

zilver chiffon avondjurken a-lijn strapless lieverd veegborstel trein

zilver chiffon avondjurken a-lijn strapless lieverd veegborstel trein. Ik heb deze jurk voor mijn prom 2011 en was zo zenuwachtig over het bestellen van online i gaf in aangepaste metingen en alleen wachtte een korte tijd om het te krijgen, de trein was een beetje lang, maar ik kreeg een haak voor het, mijn enige probleem is dat met alle kralen rondom de buste van de jurk bleef omvouwen maar over het algemeen kon ik een betere jurk ik vond het zo ontzettend veel hebben gehad
silhouet: a-lijn
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, plooien, side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: zilver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door emmy
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
SMIL Goedkope Avondjurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten