dinsdag 28 mei 2013

chiffon asymmetrische enkellange korte Galajurken


chiffon asymmetrische enkellange korte Galajurken
ontving mijn zending vóór verwacht dus dat was een groot pluspunt. dit was mijn eerste keer bestellen van SMIL, dus ik was een beetje sceptisch, maar toen ik mijn korte Galajurken was ik echt verrast door de kwaliteit. zeer tevreden! zal een lange tijd klant zeker!

toen ik dit korte Galajurken het had een vrij sterke "plastic-y" geur die vervaagd met de tijd, maar het verstandig om het te verluchten voor gebruik zou zijn. het was korter dan ik had verwacht. Ik ben 5'5 "en een klein viel over mijn halverwege de dij. het zag er goed uitzien op al, en ik zou het opnieuw kopen.

prachtige shorts! heb ze in roze kleur. het materiaal is aanzienlijk en zeer zacht en ze zijn zeer goed gemaakt. de shorts zijn gevoerd over de instide zoals een hoge kwaliteit broek. ze ziet er fantastisch korte Galajurken up! Draag ze met een verfijnde witte blouse, matching pompen, en de huid gekleurde kousen om een ​​mooie en zeer slimme zoek lente outfit! SMIL mooie Korte Galajurken online shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten