woensdag 22 mei 2013

a-lijn strapless knie-lengte chiffon jurken 2013 online met beading


a-lijn strapless knie-lengte chiffon jurken 2013 online met beading
mijn jurk kwam vandaag en het is prachtig! Ik bestelde de salie en de kleur is prachtig. de bouw van de jurk is van hoge kwaliteit. de rits is moeilijk om te werken op een plek en ik ben bezorgd over de grootte. Ik bestelde de maattabel volgens mijn metingen, maar het past niet in de ribbenkast. Ik hoop dat er genoeg stof in de naden om het passend te krijgen. het is zo'n prachtige jurk. Ik hoop alleen dat we kunnen laten werken, want het is voor mijn dochter's bruiloft.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
versieringen: beading, draperen, sjerp / lint, kant draperen
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon, stretch satijn
riem stof: stretch satijn
getoond kleur: zilver
riem kleur: zilver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming
jurken 2013 online, jurken promotie 50% korting op de verkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten