dinsdag 21 mei 2013

korte Galajurken a-lijn een schouder prinses chiffon zilver


korte Galajurken a-lijn een schouder prinses chiffon zilver
ik houd van de jurk. helaas, het kwam een halve week na mijn evenement. zorg ervoor dat je goed op voorhand bestellen, want ik bestelde twee weken voor. mijn jurk was ook te groot voor mij. Ik ben erg klein, maar dit korte Galajurken leek niet als een 0. de korte Galajurken is echt mooi hoewel en ik hoop dat ik het kan veranderen naar mijn maat.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
versieringen: beading, ruches, lagen
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
getoond kleur: zilver
occasion: homecoming
seizoen: lente, zomer, herfst
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
korte Galajurken a-lijn een schouder prinses chiffon zilver. mooie Korte Galajurken online shop,verkopen korte galajurkjes goedkoop. Goedkope Jurken online shopSMIL Mooie Jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten