donderdag 9 mei 2013

parel roze chiffon galajurk ruches sjerp lint kant draperen


parel roze chiffon galajurk ruches sjerp lint kant draperen
vloer-length chiffon Galajurken strapless schede kolom. Ik bestelde een op maat gemaakte strapless chiffon jurk half maart en het eerste deel van april was het op mijn deur! Ik was zo geschokt en er nog verbaasd over hoe snel het kwam. Ik was een bruidsmeisje laatste september en ik bestelde een jurk van een bruids winkel (niet op maat gemaakt) en het duurde meer dan 6mths voor mij om het te krijgen pas na het aanroepen van de winkel meerdere keren! uw website is zo gebruiksvriendelijk met zo veel mooie jurken dat ik volledig ben omgezet van bruids-shopper om lightinthebox.com shopper. ik zal mijn bruidsmeisjes te verzenden naar uw website om hun jurken te vinden! nogmaals bedankt.
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, sjerp / lint, kant draperen
stof: parel roze chiffon
getoond kleur: parel roze
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
parel roze chiffon galajurk ruches sjerp lint kant draperen. goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten